Längtan till advent

Längtar....
 

Börjar lite smått att längta tills man får plocka fram stjärnor och ljusstakar i fönstren :))
Ännu roligare då vi nu har ett hus med massor av fönster, tror att några nya behöver inhandlas.
Blir nog att plocka fram kartongerna för att se vad som finns, tänk att det är typ om två veckor.
 
Känns skönt med fredag, vi har precis ätit taccos och snart blir det IDOL.
Tyvärr vet jag inte vem jag nu ska heja på då min favorit Gabriel åkte ut förra veckan :(
Får se om jag håller mig vaken för herregud vad jag var trött ikväll, känns verkligen att man har jobbat en hel vecka i ett nytt kök med nya intryck plus att det tar lite extra lång tid då jag pendlar till Linköping.
I morgon ska jag sova länge länge och ingen får störa mig ;)
 
Nu börjar det....Kramisar
 
 
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0