En ny liten vagn!

Rullvagn...
 

Längst inne i förrådet på mammas jobb står dessa rullvagnar och väntar på att bli slängda.
Jag tog hem en och ställde i vardagsrummet, lite fint faktiskt.
En vagn på hjul med glashyllor, dock ser det ut som rostfritt  på bilden ;)
Idag har jag kännt mig lite krasslig med ont i kropp och hals, tagit några Panodil och faktiskt att det känns bättre ikväll. Vill verkligen inte bli sjuk igen, N har varit hemma några dagar nu då han inte mått något vidare.
 
Jag drömmer om en liten katt, skulle gärna ta hem min lilla Helge från Skåne men han har det säkert bra där hos mitt ex. Kattungar är söta men tror nog att jag vill ha en vuxen katt som gillar hundar, tror Lycka skulle bli glad för en liten vän. Hon gillade lilla Helge massor och hon tror att alla katter kan man hälsa på :)
Så är det någon som har en liten misse så hör gärna av er till mig ♥
 
Kram Kram

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0