Vårkänslor!

Pärlhyacinter....
 
Vet inte vad som händer i min kropp just nu men vårkänslorna bara sprudlar och det gäller i både kärlek och att fixa hemma och i trädgården ;)
Var tvungen att köpa mig en kruka pärlhyacinter för att stilla mitt behov lite :))
Idag slutade jag klockan tolv och då blev det en sväng på staden innan jag åkte hem för att fixa lite i våran lilla trädgård, mysigt och riktigt varmt och skönt. Det blev att slänga av sig jackan efter en stund.
Nu känner jag för att plantera lite fint i krukor men jag kanske måste hejda mig lite eller vad säger ni ;)
 
Kramen
Cilla sa:

Varför vänta! Jag har kört igång med lite vårblommor och gjort lite arrangemang. Då känns det att vi är på väg åt rätt håll =)
Kram

2013-03-06 @ 17:23:37 | http://cillapillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0