Påskpyntar!

Fina ägg....
 
Mitt silvriga ägg har fått sällskap av dessa vita finingar, hittar dessvärre inte mina porslinsägg sedan tidigare men de ligger väl nerpackade i en kartong någonstans.
Brukar inte pynta så mycket, några ägg och påskfjädrar får räcka.
 
Jobbade bara halva dagen idag igen så när jag jag kom hem blev det långpromenad med lilla hunden, det är ett underbart väder idag. Riktigt soligt och varmt, härligt :))
Sedan har jag också planterat lite påskliljor och ris med fjädrar i en kruka vid entrén, sött :)
Ska fortsätta att plocka här hemma innan N kommer hem från jobbet, denna vecka har vi också barnen så det blir lite extra mys ikväll.
 
Kramisar
Victoria sa:

Ååh vad fina ägg,tror jag oxå måste börja påskpynta.Ha en bra dag! / Victoria

2013-03-25 @ 15:29:40 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0