Midsommarafton!

Fina midsommarstågen....
 
Det blev en fin midsommarafton trots att regnet hängde över oss ett tag :)
Sill, potatis, jordgubbstårta och grillat på kvällen, ja precis som det brukar vara.
Fick även skåda en jättevacker midsommarstång, full av vackra pioner i olika färger.
 
Idag midsommardag har vi packat och plockat lite, åker ju till Gotland i morgon.
Ska bli härligt att komma iväg några dagar innan jag börjar mitt semesterschema som sträcker sig fram till v.36.
Så snart blir det att sova då vi åker ganska tidigt i morgon för att hinna med båten från Nynäshamn denna gång, brukar åka från Oskarshamn men nu var det fullbokat fast vi var ute i god tid tyckte vi.
 
Det blir nog lungt här på bloggen i veckan men ni kan följa mig på Instagram där jag heter photobysusanne
 

Kram Kram
Ann-Louise sa:

Måste vara den vackraste midsommarstången ever!! ❤❤
Wow!!
Nynäshamn, då är du nästan vid mig ;-))
Ha en skön Gotlandssemester. På fredag åker jag till Cecce i Skåne!
Kram

2013-06-22 @ 21:35:10 | http://annlouisesvarld.blogg.se
Pia i Domsten sa:

Önskar er en fantastisk vecka på Gotland, ta många bilder som jag kan få se har nämligen aldrig varit på Gotland.
kram

2013-06-25 @ 17:31:48 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0