Jasminblomma

Doftar ljuvligt...
 

Midsommarveckan har börjat och då hoppas jag att sommaren sätter fart också.
Värme och sol vill vi ha för nästa vecka åker vi till Gotland och det är den enda veckan som jag är ledig i sommar. Bada i havet är väl inte att tänka på för mig som helst vill ha över 22 grader för att doppa mig ;)
 
Jag var tvungen att stjäla en gren av denna underbara jasmin som blommar nu, luktar verkligen underbart.
Sedan åkte mitt macroobjektiv fram och det blev att fota en massa blommor ikväll på vår uteplats.
 
Nu blir det en sista runda med hunden och sedan dusch innan jag kryper ner i sängen och sover så sött hoppas jag. Har haft några dåliga nätter ett tag nu då jag vaknar och inte kan sova....frustrerande :(
 
Kram och sov gott

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0