Lördag!

En vacker sommardag....
 
Är det inte typiskt att man ska vakna och vara så pigg när man är ledig och kan sova.
Hela veckan har jag varit som ett vrak, så himla trött att jag funderar på att gå till doktorn och ta lite prover för detta känns inte normalt.
 
Snart går vi in i augusti månad, vart tog sommaren vägen kan man fråga.
Tur att man har en Greklandsemester att se fram emot när mitt sommarvikariat går ut.
Dock kommer min oro vad som kommer att ske till hösten, ska jag få mera jobb eller?
Känns som jag måste försöka få något annat, inte hållbart att inte veta från dag till dag om man har jobb eller inte.
Funderar på att byta branch helt men hur mycket finns det att söka...suck!!
 
Just nu ser det i alla fall ut att bli en fin och solig lördag och det hoppas vi på.
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0