Lilla Helge!

Min gullekatt...
 
Lilla Helge bor kvar hos mitt ex i Skåne, hittade denna lilla bild och kände att jag saknade honom så mycket.
Världens goaste katt men då han blivit utekatt och van vid Höganäs fick han stanna.
 
Dagarna tickar på och min förkylning vill inte ge med sig, frustrerande verkligen :(
Ute har vi nästan15 grader kallt idag och kallare ska det visst bli, så det blir att klä på sig ordentligt ;)
Imorgon ska mitt hjärta och jag gå på bio och det var inte igår ska jag säga, haha vet knappt hur man gör.
 
 
Kram kram
Design Concept - by Linda sa:

Så söt lille Helge!

Vi har varit på bio idag och sett Walander - den orolige mannen. Superbra! Vad såg ni?

Kramar


2013-01-24 @ 22:36:49 | http://blogg.designconcept.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0