Ledig torsdag!

Apelsiner...
 
Tror att jag behöver lite C-vitamin för jag vet inte när jag var så här trött sist. Kanske att dessa apelsiner jag köpte idag gör susen ;)
Idag är jag ledig och sedan jobbar jag fredag och hela helgen.
Har uträttat en del ärenden och ett av dom var arbetsförmedlingen och det är verkligen upplyftande och där träffade jag även en gammal klasskompis som förstås jobbade där och tror ni inte att lilla Susanne skulle börja att gråta och släppte ut all sin frustration haha.
 
Väl hemma var det meningen att jag skulle dra en sväng med dammsugaren men datorn och att baka en sockerkaka, närmare bestämt en tigerkaka var roligare :)
 
Hoppas ni har det bra därute i landet.
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0