En snöande lördag!

Sovrummet...
 
Denna lördag snöar det för fullt ute, hmmm det är vackert men jag vill ha vår och sommar nu ;)
Tog sovmorgon idag och N jobbar så här går jag omkring ensam och plockar lite, är faktiskt lite skönt ibland ;)
Igår städade jag i hela lägenheten och en längre tid har jag funderat på vart jag ska ha min björnpäls som jag köpte på Ullared för ett tag sedan, den passar liksom inte in någonstans då jag inte har något brunt men nu fick den ligga på sängen och jag tycker faktiskt att det var rätt så ok. Den är i alla fall riktigt skön att ha på sig.
 
Har nu en deg på jäsning, ska testa ett nytt recept som jag hittade hos min kära kusin Linda och om dom blir bra kommer nog en bild och ett recept under dagen.
 
På återseende
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0