En rosa kudde!

Nytt från H&M Home....
 
Lilla Lycka fick en fin kudde i julklapp och den är köpt på H&M Home och visst är den fin.
Hade tänkt sluta med rosa heminredningsprylar men denna passade perfekt till min lilla prinsessa som älskar att ligga på kuddar.
Denna helg har jag jobbat för fullt och idag måndag är jag därför ledig, riktigt skönt och jag klev inte ut sängen förrän tio för att sedan gå en långpromenad med lilla vovven. Ja hon är en riktig sömntuta hon också för er som tänker stackars hund får hon aldrig gå ut ;)
 
Denna dag tänker jag ta det lugn, åka och handla och slänga i lite ny färg i håret.
Sedan har jag jobb tisdag, onsdag och torsdag och sedan får vi se om det dyker upp något mera.
 
Kramisar
Agge sa:

Jättefin kudde...:)
Skönt du har fått lite jobb men kommer säkert mera jobb till dig.:) Ha en skön kväll!Kramiz..

2013-02-04 @ 17:18:15 | http://farmoragge.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0