Stjärnor!

Golvstjärna...
 

Denna fina vita stjärna pryder vårat sovrum, hittade den för en billig peng på IKEA och blev förälskad direkt.
Tänk att nu är det inte många dagar kvar till jul :))
I slutet på veckan väntas även snö och det pratas om 20 cm så då kommer nog julkänslan på riktigt hos mig.
Hoppas den får ligga kvar och att det håller lite minusgrader nu en tid framåt, det blir ljusare och finare ute och hela jag blir gladare.
På fredag skulle mitt ex komma hit till staden för att besöka sonen och då skulle även min lilla Helge komma hit till oss men nu blir det inget då H blivit sjuk men han kommer ner till jul igen och då hoppas jag verkligen att jag får min lilla kisse, längtar så ♥♥
Ett tag tänkte jag åka och hämta honom själv men det är i alla fall ca 80 mil fram och tillbaka och nu väntas även snö så jag får väl hålla mig till tåls ;)
 
Kramen
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0