Sjukstuga!

Julmys....
 

Jo ni läste rätt, jag är genomförkyld och helt däckat :(
Känns som att det verkligen inte är rätt tillfälle just nu då det är en hel del som ska fixas till jul.
N jobbar för fullt i butiken, ja där är stressigt värre har jag hört.
Igår låg jag hela dagen och idag har jag försökt att plocka lite, blir inte så mycket gjort mellan gångerna innan jag behöver lägga mig för att vila ett tag igen ;)
Vet inte vad som hänt med min kropp, tycker att jag är sjuk ofta numera. Förr hade jag knappt en sjukdag per år, är det åldern eller ;))
Har nu inget jobb förrän den 7/1 då jag fått ett vikariat på en månad i Linköping igen, ett stort kök där man lagar mat till 3000 elever. Det verkade bra men jag tycker ändå att detta pendlande är rätt jobbigt och dessutom ska jag jobba inne i staden denna gång och behöver leta parkering varje morgon och inte nog med det så börjar jag redan 06.30. Parkering fem dagar i veckan är inte gratis heller, så är det någon som har eller vet någon som har en parkeringsplats ganska nära Berseliusskolan så får ni gärna höra av er. Kanske till och med finns något företag som kan tänka sig att låta mig stå på deras parkering en tid. :))
 
Kram kram
 
 
 
Anonym sa:

Ibland kommer saker emellan och saker inte blir som man tänkt ut. Men det viktigaste är att man lever och får vara med. Sen att saker inte är tipp topp får man ta något år... I går flaggades på halv stång för en vän som gick bort 53år gammal av cancer insjuknade vid midsommar i år. Samtidigt är min dotter sjuk efter förlossning .
Sätt dig ner och vila så du blir frisk , sålla ut vilket som är viktigast av allt du planerat .

2013-12-21 @ 16:54:02 |
Anonym sa:

Ja, huvudsaken är väl att man träffas. Varför göra så mycket? Folk stressar sig sjuka veckorna innan så när julen väl kommer är många helt slut och då kommer sjukdomarna som ett brev på posten. Julen blir vad man gör den till. Skit i alla måsten och njut av ledigheten istället =)

2013-12-21 @ 23:35:28 |
Majsan sa:

Tycker nog det e dags att rycka upp sej lite

2013-12-22 @ 15:25:21 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0