Första advent!

Saffranbullar...
 

Idag tände vi första ljuset i adventljusstaken och fika ville N ha men denna gång har jag inte hunnit med någon bakning och inte tror jag att jag får in några bullar i vårat frysskåp heller för vem klarar av att bara ha en halva!!
Blev att köpa några bullar istället och dessa som jag hittade på Coop var riktigt goda.
Min kropp mår inte riktigt bra och det beror på att jag börjar komma i klimakteriet troligtvis, äter nu en gulkroppshormon som gör mig extra lustig ;) men kanske det kommer att bli bättre efter ett tag.
Är det så här det ska vara att bli gammal, krämpor på krämpor då vill jag inte bli gammal, undrar också om männen känner något när de börjar närma sig femtio ;)
 
Igår kom vi äntligen iväg till IKEA för att beställa garderober och idag kom leveransen. N och jag har slagit våra kloka huvuden ihop och faktiskt lyckats få stommarna på plats :))
I morgon ska jag jobba igen efter att varit hemma ett par dagar med magbesvär, peppar peppar att allt är bra nu för vem vill vara hemma och vara sjuk, allra helst inte när man fått ett vikariat på några veckor men sjukdomar rår man inte på.
 
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0