En doft av jul

Älskade blomma...
 

Åhhh vad dessa hyacinter luktar gott i vårat kök, luktar verkligen jul och nu när det är vitt utanför fönstren också kan det inte bli bättre.
En kall och solig dag då jag verkligen har känt mig lycklig och nöjd, jag verkligen njöt under min promenad med lilla Lycka med vinden bitande i mina kinder. I kväll såg jag att det var hela 8 minusgrader.
 
Idag har jag stekt köttbullar som skulle bli till jul men vi fick för oss att äta lite julmat ikväll, jansson, köttbullar, prinskorv, ägg och sill så det blir att steka en omgång till.
I morgon är det tänkt att jag ska baka lite lussekatter, mysigt ♥
 
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0