Bubbelvas

Sååå fin....
 

Äntligen har även jag blivit ägare till denna vas, vet att många har den och då den äkta från Svensk Tenn som kostar 2500 kronor. Detta är en billigare variant från MIO som duger bra till mig. Den har i alla fall varit svår att få tag på då den säljer slut direkt men i söndags lyckades jag få tag på den sista i hyllan, dom hade fått hem 90 stycken på fredagen och svisch så var de slut igen. Jag är i alla fall jätteglad för denna vas som fick bli en julklapp till mig.
Fredag och N jobbar, själv gör jag inte så mycket för jag har fått ont i min rygg igen. Det är som kiropraktorn säger det blir värre för varje gång. Träning kanske är ett måste snart!!
Det var lugnt så länge jag jobbade och höll igång men nu när det blivit mycket soffhäng så säger den ifrån....
Ute är det grått och trist, regnet hänger i luften och nu vill man bara att våren ska vara här, vi har ju inte haft någon vinter att tala om men det gör mig inget för jag vill ha värme och sol. Har vänner som är i Thailand, blir helt sjuk av alla bilder de visar på Instagram och facebook.
 
Fridens liljor
 
Bella sa:

Ååh, lyckliga du som fått tag på en vas i från Mio, de är ju så fina!!

Hoppas din rygg snart blir bättre och god fortsättning!

Kramar Bella

2013-12-28 @ 17:50:05 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
cecce sa:

Snygg vas det där:-)

Tack för tipset om nougattårtan! Låter jättegott! Ska testas vid tillfälle. Till nyår har jag bestämt mig till slut för chokladterrin med blåbärsglass, chokladvinägrett och lakritskross:-) Hoppas det håller:-)

God fortsättning!

Kram Cecce

2013-12-28 @ 23:50:49 | http://www.ceccesblogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0