Kan inte sova!

Min lilla hund...
 

Ikväll kan jag inte sova, jag vänder och vrider på mig och hela kroppen kliar på något sett.
Lika bra att kliva upp och sätta sig vid datorn en stund.
Jag har jobbat hela helgen och börjar redan oroa mig för jobb nu när mitt sommarvikariat går ut, pratat med kontoret men just nu finns det inget. Tråkigt då jag så gott som blivit lovad utbildningsvikariat året ut :((
Måste börja se mig om efter annat känner jag, så denna vecka får jag ringa runt lite.
 
I  morgon går flyttlasset till huset, det var inte så lätt med flytthjälp så Niclas, en kompis och jag får kämpa ensamma.
Kanske därför det är lite oro i kroppen ;)
Nu börjar ögonen kännas tunga så jag ska kanske försöka sova.
 
Kram och god natt
 
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0