Ännu en helg i skärgården

Skärgården...

Det händer inte så mycket här på bloggen just nu, dagarna springer iväg och jag har ingen ork om kvällarna.
Tror att allt jobb denna sommar utan semester har satt sina spår, är så trött hela tiden.
Idag har jag dessutom åkt på värsta magsmärtan, känns som att det är äggstockarna som spökar.
Vet inte heller om det kan vara klimakteriet som är på gång eller jag kanske rent ut är gravid haha.
Nej det sistnämda får vi verkligen hoppas att det inte är, få barn vid 47 års ålder skulle jag verkligen inte orka med, räcker så bra med Niclas två barn varannan vecka ;)

Förra helgen var vi ute hos en vän i Gryts skärgård och det var förstås underbart vackert. Härligt att hitta på saker då man är ledig men det känns att hösten närmar sig nu och det är inte alls lika varmt och skönt ute.
Måste säga att våran resa till Grekland ska bli hur skön som helst och det är bara två veckor kvar och sedan vet jag inte heller hur det blir med jobb. Tråkigt att det inte kan dyka upp något fast tjänst.
Nu ska jag in i duschen för att sedan sova, imorgon blir det jobb igen.
På måndag går första flyttlasset till huset också...spännande ;))
 
Kram kram
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0