Vårtecken!

Tussilago....
 
Igår på vår promenad hittade jag dessa första tussilago och man blir glad i hela kroppen.
Jag är lite tokig men jag älskar dessa första blommor som spricker ut på våren, för mig är det en riktig balsam för själen :))
Jag har åkt på nackspärr igen så det är kanske dags för en tur till massören ännu en gång, känns som detta kommer oftare och oftare. Kanske jag måste komma igång med min träning igen för att stärka min nacke och rygg då man har ett ganska tungt jobb.
 
Önskar er en bra start på vecka 15
Kramisar
Linda - Design Concept sa:

Det är alltid något speciellt med de första tussilagona:) Vackra små blommor!

Hoppas du har haft en fin dag! Kram Linda

2013-04-09 @ 14:28:13 | http://blogg.designconcept.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0