Små små violer!

Söta.....
 
Dessa små violer hittade jag i morse på min morgonpromenad.
Förstår inte att man kan bli så glad över små blommor men jag vet att jag är lite galen såhär på våren när det kommer upp en massa ur jorden ;)
Idag regnar det och snön är så gott som borta, den har smält bort fort nu och hoppas verkligen inte att april kommer med flera överraskningar!!
 
Idag är jag ledig och jag har ett litet bonusbarn att ta hand om då han har feber och är hängig.
Försöker kurera honom så att han blir frisk tills vi åker till Sälen på onsdag, ser lite dåligt ut dessvärre :((
 
Fick ett trevligt litet meddelande på min blogg där mina recept hade blivit uppmärksammad av en sida, mer om detta lite senare. Glad blev jag i alla fall :))
 
Nu åter till lite hushållssysslor.
Kramisar
Ann-Louise sa:

Kul med recepten! Spännande höra sen! Ha en kul resa!
Kram

2013-04-16 @ 18:34:12 | http://annlouisesvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0