Älska livet!

Fint armband....
 
Älska livet men varför ska det vara så svårt :(
Jag är expert på att hitta på, längta och vilja saker hela tiden. Varför kan inte jag stanna upp och vara nöjd med det jag har.......
Mitt nya liv med en ny sambo är helt fantastiskt men ändå så gror det saker i huvudet hela hela tiden.
Detta resulterar till att jag blir stressad och som nu ont i axel och nacke då jag spänner mig hela tiden.
Jag har en gång lärt mig av Inger då jag gick på Mindfulness och nu är det dags att plocka fram det, andas andas Susanne. Stanna upp och njut för stunden, lev för idag och inte för morgondagen.......osv.
 
Denna vecka har jag inte blivit bokad på något jobb förrän till helgen och det var ju bra då jag nu har så ont, jag blev knådad ordentligt igår och även så fixerade han nacken med ett knak, det var därför jag haft en sådan hemsk huvudvärk ett tag. Till helgen hoppas jag kunna jobba igen för det är ganska långtråkigt att gå hemma.
 
Detta armaband vann jag på FB för ett tag sedan, det var butiken Valentin i Ängelholm som hade denna tävling där jag vann. Tycker det är jättefint ♥
 
Kramisar
Linda - Design Concept sa:

Fint armband du har vunnit!
Inte alltid så lätt det där att älska livet, man får påminna sig själv ibland;)

Men drömma måste man få tillåta sig göra och när det kommer till boende, inredning och design så finns det ju mycket kvar att drömma om, i alla fall för mig:)

kramar

2013-04-10 @ 15:32:55 | http://blogg.designconcept.se
Anonym sa:

Då kom ju armbandet verkligen till rätt person som behöver det som påminnelse. Vilken tur att du skall jobba i helgen så du kan vila idag efter massagen. Ett tips ta en bok och skriv ner varje dag något du uppskattar och är tacksam för.

2013-04-10 @ 15:48:21 |
Anonym sa:

Tack anonym det ska jag göra :)) Kram

2013-04-10 @ 16:05:32 |
Susanne sa:

Tack anonym det ska jag göra :)) Kraam

2013-04-10 @ 16:06:59 | http://gronanyanser.blogg.se
cecce sa:

Jättefint armband!! Grattis!!

Vad roligt att höra att du saknar skåne. Liiite i alla fall. Du hade en tuff tid när du bodde här och jag är glad att allt löste sig till det bästa till slut!! Det är du värd. Hoppas det löser sig med det onda, dina rädslor och med jobbet!! Det gör det!!
Och tack för din gulliga kommentar. Den värmde:-)

Kram Cecce

2013-04-10 @ 22:29:50 | http://www.ceccesblogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0