Jag får komma hem!

Norrköping....
 
För en stund sedan slog det mig att jag faktiskt får komma hem snart, denna långa väntan börjar närma sig sitt slut. Jag kan faktiskt inte fatta att vi är där nu, jag ska få komma hem till familjen, kärleken, vännerna och den stad jag är uppvuxen i :))
Ikväll gråter jag av lycka, äntligen och jag är så säker på mitt beslut ♥
 
Jag städar det sista för att sedan på fredag efter tio när besiktningen är klar åka uppåt landet :))
I morgon jobbar jag kort dag och sedan ska städningen ta fart på allvar.
 
Kramisar
Ann-Louise sa:

Lycka till nu med allt! Stor kram!

2012-09-28 @ 23:49:55 | http://annlouisesvarld.blogg.se
Milla sa:

Lycka till med det "nya" livet Susanne! Jag ska också lämna Höganäs :) Ska börja jobba på en privat läkargrupp istället närmare Ängelholm.

2012-09-29 @ 13:55:39 | http://memillakilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0