Höstmys

Tända ljus...
 
Höstmörkret faller på och om kvällarna tänder jag upp med en massa ljus.
Igår blev det till och med lite varm glögg för att få upp värmen ;)
Jag har fått arbetstider för tre veckors arbete än så länge och det är på en skola här i staden, denna vecka är det höstlov och då fick jag också vara hemma. Ja ínga pengar ramlar in då jag har 52 karensdagar först och detta som jag jobbat kommer inte förrän månaden efter :((
Helt klart saknar jag mitt jobb i Skåneland, vet inte om jag trivts så bra på ett jobb tidigare men därmed ångrar jag inte min flytt hem till Norrköping igen.
 
Min lägenhet på Haga står just nu som förvaring då jag bor hos N och varför ska jag inte var hos den jag älskar och tycker om. Vet att många tycker det går för fort men vem säger och vet vad som är rätt. En vän sa till mig för ett tag sedan, vi blir inte yngre Susanne och gör vad som känns rätt och blir det inte bra får man ta tag i det då.
Så rätt Åsa du är en klok kvinna :))
 
Nu blir det att dra en sväng med dammsugaren och plocka lite, snart kommer mitt ♥ hem.....
Kram Kram
Anonym sa:

Ta vara på livet , min dotters arbetskollega och mentor blev insjuknade för fem veckor sen i fredags avled hon 55 år.
Har du / ni det bra tillsammans så kör på man blir inte yngre och vad beträffande framtid vet man ingenting om som tur är och det som kommer får man ta då. Folk pratar alltid skit i det de har väl inget mer spännande för sig. Hjärtliga lyckönskningar från mig och njut av livet.

2012-10-30 @ 13:20:00 |
Bella sa:

Lev livet och följ ditt hjärta, du vet själv vad som är bäst för dig :)

Kramar Bella

2012-10-30 @ 19:42:57 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Agge sa:

Bry dig inte om vad andra tycker och tänker!!!!:)Låt dom prata....Kramiz..:)

2012-10-31 @ 18:46:45 | http://farmoragge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0