En höstdag i oktober!

Fägsprakande....
 
Nu är det riktigt vackert ute med alla fina höstfärger och visst är hösten ganska mysig trots allt, älskar att sitta inne och mysa i soffan med en massa tända ljus
Här hos mig händer inte så mycket spännande utan dagarna tickar på i ett lugnt tempo och det är kanske ganska skönt då det varit en ganska intensiv period nu innan flyttlasset gick hem hit till Norrköping.
Ett jobb är ändå vad jag saknar för det blir ganska långtråkigt att gå hemma om dagarna och de allra flesta jobbar ju så nog känner jag mig lite ensam ;)
Jag kommer inte heller riktigt i ro i min lägenhet och än så länge har jag bara sovit här en natt, sover och känner mig mera hemma hos N ;)
Nu är jag i alla fall hemma här ett tag och fixar lite och en sväng med dammsugaren ska det bli innan jag åter åker till andra sidan staden till mitt ♥
 
Kramisar
 
 
Design Concept - by Linda sa:

Ja, det är farligt att titta runt på mäklarsidor, för man drömmer sig bort direkt;) Och de har ju så mycket fint, Alvhem!

Vacker höstbild! Vi får väl försöka ta en promenad här snart?:)

Kramar

2012-10-11 @ 12:57:00 | http://blogg.designconcept.se
cecce sa:

Är så glad för din skull!Att du äntligen fick komma hem till ditt Norrköping! Tänk vilken vändning allt fick ändå till slut:-) Märkligt...inte sant?:-)

Hoppas du finner dig till rätta i lägenheten nu också.Det tar alltid lite tid, men det kommer!

Kramar Cecce

2012-10-11 @ 19:03:41 | http://www.ceccesblogg.blogg.se
Bella sa:

Vacker höstbild!!

Hoppas du finner dig tillrätta i lägenheten med tiden och vilken tur att du har en kärlek att tillbringa tiden hos :) Hoppas det löser sig med jobbiten nu också!

Kramar Bella

2012-10-12 @ 21:35:17 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0