Sött i naturen!


Love...

Visst är det härligt att plocka blommor och grenar ute i naturen nu.
Under denna varma vecka har det fullkomligt exploderat ute och jag tycker det är så underbart.
Idag skiner solen men tyvärr ganska blåsigt och kallt, här har Lycka och jag haft sovmorgon och sedan har jag nu varit och handlat.
Ska fortsätta med att städa av lite här hemma så får vi se sedan vad kvällen har att bjuda på.

Önskar er alla en skön lördag
Kramen
cecce sa:

Så vackra!



Själv har jag en sådan där lugn skön lördag med endast tonåringarna hemma. Har tänkt jag ska städa hela dagen men har inte börjat än. Suck...hur svårt kan det va egentligen?:-)

I kväll ska jag sitta på balkongen, dricka vin och käka ost. Livet på en pinne:-)



Sköt om dig!



Kramar!

2012-05-05 @ 15:20:56 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Anonym sa:

Vet du om hur bra och fina dina bilder är!

2012-05-05 @ 18:37:58 |
Susanne sa:

Tack...jag älskar att fotografera och dessa bilder ger mig så mycket tillbaka :)



Kraaam

2012-05-05 @ 20:15:42 | http://gronanyanser.blogg.se/
Bella sa:

Så fina bilder!! Som vanligt :)



Det har verkligen exploderat i naturen denna veckan och nu känns det verkligen som vår, även om det just idag är lite kyligare och kraftigare vindar.



Hoppas du haft en bra dag!



Kramar Bella

2012-05-05 @ 21:52:19 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0