Söndag!


Vardagsrum...

Efter en natt med dålig sömn på grund av denna fullmåne sitter jag här framför datorn igen, den har blivit min bästa vän ;) Vet inte hur jag skulle klara mig utan!!
Har varit på långpromenad i ett soligt men som vanligt blåsigt Skåneland.

Som ni ser så blommar mina liljor för fullt och de har stått över en vecka nu, helt klart värda sina pengar :)
Det blir en fortsatt lugn söndag då jag ska ladda batterierna för en ny arbetsvecka, ja batterierna är lite klena just nu och semestern börjar kännas välkommen men tyvärr är det ganska många veckor kvar :(

Kram på er
Alexandra sa:

Jag vet hur det är med att ha datorn som bästa vän :) Men så skall det ju vara när man driver en nätbutik :)

2012-05-07 @ 15:34:21 | http://www.happygift.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0