Marabou jordgubb


Nyhet...

I helgen provade jag denna nya choklad med smak av jordgubb och dessvärre så var det inget för mig så resterna åkte med hem till sonen och hans tjej ;)

Ytterligare en jättevarm dag här i Skåneland, med en riktig åskvärme.
Måste säga att jag blev ganska glad när åskan bröt ut för några timmar sedan, nu känns det mycket behagligare i luften.

Som många av er redan förstått så har min blogglust försvunnit och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Ni får nöja er med ett litet inlägg då och då ;)
Kanske jag snart kommer igång igen och har massor att skriva om, för faktiskt att det händer lite roligt och spännande här just nu :)

Kram på er
Ewa sa:

Jag väntar med spänning.........

2012-05-22 @ 19:40:09 |
Anonym sa:

Å den gillade jag. allttd roligt när du tittar in ,det kan bli en trevlig sommar. Ha d gott kramisar Eva

2012-05-22 @ 22:43:57 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0