Trött onsdag!


Mjuk och go...

Sitter här i soffan med tunga ögon, är såååååå trött och jag måste nog slumra till en stund om jag ska klara denna tv kväll ;)
Ute blåser det nästan storm igen och vad jag hörde så skulle det bli kallare och ev snö till helgen :(

Kramen
Marie sa:

Hej, här kommer några vårkramar från mig!



Jag känner mig också trött (har känt så hela veckan faktiskt) måste vara sommartiden som spökar, att en "timme" kan göra så mycket!



Hoppas du känner dig lite bättre till mods idag <3

/Marie

2012-03-28 @ 19:32:06 | http://sjovreten.blogg.se/
Eva sa:

Jag är helt förryckt när den här timmen flyttas fram ,det tar flera veckor innan jag är i fas. kramisar

2012-03-28 @ 21:31:20 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0