Solig söndag!


Bellis & Hembakat...

Idag skiner solen från en klarblå himmel, det blev en underbar morgonpromenad med lilla Lycka ♥
Jag ska plantera dessa Bellis i en kruka på balkongen, behöver något uppiggande därute då ljungen har sett sina bästa dagar ;)
Tidningen Hembakat blev även inhandlad i lördags, älskar denna tidning med alla sina smaskiga recept.

Lördagskvällen blev till slut riktigt trevlig då vännen Sara dök upp med kinamat som vi åt tillsammans med mello på tv:n och visst var det rätt låt som vann, tycker att Loreen var helt klart bäst ♥♥♥


Lilla jag....

Jag tränar på att tycka om mig själv haha, jag fotar och tittar och funderar starkt på en skönhetsoperation ;)

Kram alla fina
Anonym sa:

Jag ser en mogen och vacker kvinna i sina bästa år.

Önskar att du ser det samma.

Kramar

2012-03-11 @ 13:20:36 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0