Min tavla!


Svart & vitt...

Jag har glömt min fina tavla som jag gjort hos mitt ex och den var jag tvungen att hämta idag efter jobbet och här på byrån blev den perfekt :)

Här blir det en lugn kväll framför tv:n igen, skönt då jag känner mig riktigt trött och sur denna fredag :(

Önskar alla en mysig kväll
Kramisar
tankar o bilder sa:

Hej! Tavlan är så fin! Har du tillverkat den själv? Proffsigt! Gillar svart och vitt, stilrent och snyggt.



Här har du en till som satt ensam igår. Kanske inte så trött och sur. Dock ensam. Jag väntar på mina barn som kommer till mig imorgon kväll. Just nu känns timmarna lååånga tills dess.



Trevlig lördag till dig.

2012-03-10 @ 10:27:28 | http://tankarobilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0