Vackert där jag bor!


Mölle....

Ja att det är vackert där jag bor kan man inget säga om ;)
Onsdag med kort arbetsdag, studentpresent har inhandlats och slagits in i fint papper, lägnheten har städats av och packningen är klar. Jag fick semester på fredag så i morgon efter jobbet bär det av upp till Norrköping :))

Solen skiner denna kväll och det är riktigt skönt på balkongen, lilla lycka ligger i stolen och solar sig för fullt ;)
Kanske kanske att vi får lite sommarvärme nu ♥

Hoppas ni har en mysig onsdag
Kramisar
Bella sa:

Jag tror aldrig jag varit i Mölle, men det ser verkligen jättefint ut :)



Så gott att du fick ledigt på fredag! Hoppas du får en riktigt bra helg!



Kramar Bella

2012-06-13 @ 20:45:10 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Marika sa:

Ha en supermysig helg, är så glad för din skull att du fick ledigt. Kramar!

2012-06-14 @ 07:49:40 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0