När tar regnet slut!!

Kaktusplanteringen i Norrköping....
 
Jag är så trött på detta regn som aldrig vill ta slut. Idag har det regnat eller snarare öst ner hela dagen :(
Det blev att jobba extra idag då det blev sjukdom på jobb och ont om vikarier och det gjorde verkligen inget i detta skitväder. Har inte annars så mycket att göra då jag inte fick något besök från Norrköping denna helg men nästa helg kan det bli eller om jag kanske åker uppåt igen ;)
Kanske man skulle passa på att kolla in kaktusarna i kaktusparken, där är så fint.
 
Nu ska jag jobba fyra veckor till innan min semester börjar, hoppas verkligen att sommaren hittat tillbaka tills dess annars vet jag inte vad jag gör, kanske det blir att åka till värmen.
Men med en väntande flytt känns det inte riktigt aktuellt, det kommer inte att vara gratis att flytta tillbaka till Norrköping och dessutom har jag inget jobb ännu och då man säger upp sig själv får man 52 karensdagar så alla mina pengar behövs nog skulle jag tro.
 
Nu ska vi se om det slutat regna så att jag kan ta en promenad med Lycka, hon vägrar att gå ut när det regnar. Mitt lilla bus ;)
 
Kram alla fina

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0