En solig tisdag!


Prästkragar....

Sommaren har hittat tillbaka denna tisdag, en dag med sol och värme och med andra ord helt underbart ♥
Efter jobbet idag fick jag köra in till Helsingborg för att köpa en studentpresent, vet fortfarande inte om jag får ledigt på fredag dessvärre!!

Känner mig helt slut om dagarna numera och för det mesta slocknar jag på eftermiddagarna i soffan, kanske det beror på allt mitt funderande och tänkande om att återvända till Norrköping snarast. Törs man säga upp sig från jobbet och flytta hem och hoppas på att ett jobb dyker upp därhemma???
Ja tankarna är många men jag känner att det är detta jag vill och jag är redan mentalt hemma i Norrköping ;)

Nu ska jag sova, tidigt för en gångs skull. Måste bli slut på att sitta uppe till tolv om kvällarna.
Kram och sov gott
Bella sa:

Jag gissar att det känns skönt att ha kommit fram till att du vill hem till Norrköping igen, men samtidigt frustrerande att du inte bara kan återvända imorgon då jobb och boende styr...



Hoppas att det löser sig för dig under den närmsta tiden så du får komma "hem"...



Kramar Bella

2012-06-12 @ 22:21:17 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
S på elvan sa:

Du har ju ingen att ta hänsyn till än dig själv - so - go for it!!

2012-06-13 @ 14:18:06 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0