En ros till dig!

Rosa och fin.....
 
Gårdagen var en jobbig dag med känslor som inte riktigt gick att förklara. Jag hade en olustig känsla i magen och det hade jag kanske rätt till. Jag hittade dig efter många timmar och tårar på sjukhuset.
Nu får du ligga kvar ett par dagar och du blir väl omhändertagen och jag hoppas verkligen att du piggar på dig så fort som möjligt och får komma hem. Jag hade gärna varit närmare så att jag kunnat hälsa på dig och jag hoppas du är så pigg att du får komma hem till helgen och att jag kan komma upp till dig i Norrköping för jag längtar så ♥
 
Hoppas ni har en mysig kväll.
Kramen
Josefin -Happy Days- sa:

Det lät oroligt, hoppas inget allvarligt hänt, kram!

2012-06-27 @ 21:50:36 | http://myhappydays.se
Bella sa:

Hoppas verkligen att allt går bra och att inget allvarligt hänt...

Kramar Bella

2012-06-27 @ 22:18:06 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Pia Rebecca Nisse sa:

Hoppas att allt ordnar sig och att det inte ar nagot allvarligt. Underbart att du funnit nagon som gor dig glad och lycklig.
skicar dig manga kramar och soliga halsningar fran Rhodos, har en vecka kvar sen ar det dags att aka hem.
kramizar

2012-07-02 @ 09:00:27 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0