En härlig helg!


Båstad....

Igår tog vi bilen och åkte en sväng till Båstad, där är så fint tycker jag.
Vädrets makter var med oss även denna gång och att avnjuta en färsk spätta med remouladsås vid hamnen tillsammans med ett glas vitt var inte fel om man säger så :)
Jag måste säga att livet känns underbart just nu, en del kanske anar vad som är på gång och andra tänker kanske att här går det undan. Jag struntar i vilket utan huvudsaken är att jag mår bra


Hovs hallar....

Det blev även en tur till Hovs hallar och där är också så underbart vackert.
Ja det blev en underbar helg även denna gång och ett riktigt gråtkalas när jag blev ensam kvar här i Skåneland igen :(
Jag hoppas verkligen att något av de jobb jag sökt ska bli mitt för nu vill jag hem, hela min kropp är inställd på det och jag kan inte tänka på annat tyvärr!!

Kram på er
Ewa sa:

Underbart!!!

2012-06-10 @ 22:16:13 |
Agge sa:

Är ett tag sen jag kommenterade hos dig men jag kikar in varje dag...:)

Skönt att du mår bättre och du SKIT I VAD ANDRA TYCKER ELLER TÄNKER. Det är ditt liv...:)

Ha en skön vecka!!!!Kramiz...:)

2012-06-10 @ 22:22:36 | http://farmoragge.blogspot.com/
Anonym sa:

Å vad jag blir glad , underbart att ha något att längta till.... och ett mål att att kämpa till ett arbete. Önskar dig allt gott. Åker du i trakten Ulricehamn sväng in och se vårt fina kallbad hus. Kramisar Eva

2012-06-10 @ 22:59:53 |
Sabina sa:

Hovs hallar, bra idé. Jag ska ner till Skåne i sommar och borde kanske ta med min sambo på lite utflykter så han får uppleva Skåne han också... :)

2012-06-28 @ 19:47:59 | http://sabinasfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0