Mera sol och värme

Klöverblomma.....
 
Idag har vi haft ännu en varm och solig dag, ja så varmt att man nästan började gnälla på jobbet och det är ju illa när värmen äntligen kommer.
Min förkylning och huvudvärk fortätter att bråka lite med mig och det är tur att det finns Panodil ;)
Har idag varit och handlat lite och fyllt upp mitt alltid tomma kylskåp, nu väntas ju besök av bloggvännen Ann-Louise i helgen. Ska bli mysigt och jag kan ju inte åka hem till Norrköping varje helg, även om jag kanske vill det ;)
Mitt ♥ blir bättre och bättre för varje dag och detta kommer visst ta lite tid och han börjar redan bli rastlös att gå hemma. Önskar såååå att jag varit närmare :(
 
Mitt ex var här och hjälpte mig att fixa lite målning på några ställen där min lilla valp åt sönder när jag flyttade in i denna lägenhet, något ska väl även han göra som dragit ner mig hit till Skåneland!!!
 
Nu blir det kvällspromenad.
Kram Kram
cecce sa:

Då ses säkert även vi till helgen! Ser fram emot det och att få höra det "senaste":)

Kram Cecce

2012-07-05 @ 00:49:02 | http://www.ceccesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0