Lat måndag!

Senaste numret av Hembakat....
 
Sitter här framför datorn denna måndag och känner mig inte alls på topp.
Huvudet har bråkat hela dagen och troligvis har det med att jag alltid gråter en massa när jag lämnar alla nära och kära i Norrköping för att återvända till Skåneland och igår när jag skulle sova var det värre en vanligt, jag grät och grät tills jag sedan somnade och ni kan ju föreställa er hur jag såg ut i morse. Hemska tanke!!
Annars har jag haft mysiga dagar i staden och jag fick även hämta hem mitt ♥ från sjukhuset.
 
Glada nyheter är att jag har en lägenhet på gång, sonen med flickvän ska kolla den åt mig.
Troligen eller jag får inte samma standard som jag har i nuläget och det känns jobbigt för mig men vill jag hem får jag väl sänka mina krav och hoppas att jag får något bättre i framtiden ;)
 
Köpte senaste numret av tidningen Hembakat och herregud så mycket gott det alltid finns i denna tidning.
 
Kramen
Bella sa:

Skönt att det förhoppningsvis har löst sig med boende även om du får sänka din standard. Du får peppa dig själv med att du har lättare att leta efter en bättre lägenhet när du väl är på plats.

Ta hand om dig!! Snart är du "hemma" igen :)

Kramar Bella

2012-07-02 @ 21:07:03 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0