Vårlängtan!


Älskade syrener...

Jag är så trött på detta regn som kommer nästan varje dag, grått och mörk är det också :(
Fick ett sms från sonen som landade i Thailand idag efter mycket stul med två trasiga plan på Arlanda när dom skulle lyfta. De fick bli kvar i Stockholm över natten och missade då en dag i Thailand :(
Jag längtar nu så mycket till värme och sol, längtar även till de första syrenerna ska slå ut. Åhhh det är så härligt när det börjar blomma och jag blir glad i hela kroppen när jag går där med min kamera

En annan sak som gör mig gld är att jag fick ett positivt besked idag som gör det lättare för mig att komma vidare och i slutet av veckan kommer förhoppningsvis besked nummer två. Sedan är det bara att köra på :)

Kramisar
Sussie sa:

Håller tummarna för dej!!!

2012-01-03 @ 18:04:28 |
Carolines hemligheter sa:

Härligt!!! Håller tummarna för fler positiva besked :-)



KRAMAR

2012-01-03 @ 21:31:19 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Pia sa:

Susanne:

Håller alla tummar jag kan för din skull(:

Känns som att du är lite gladare idag!!!

stora kramen

2012-01-04 @ 17:24:33 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0