Tröstäter!


Geisha choklad....

Jag har varit så lugn i helgen men för någon timme sedan spårade jag ut igen och då måste jag ha något sött, försökte stålsätta mig men det blev en promenad till affären i alla fall!!
Nu har jag ångest för det jag åt....herregud hur ska man ha det ;)

Hoppas ni har en mysig söndag
Kraaaam
Carolines hemligheter sa:

Skit i ångesten!!! Om jag var du skulle jag göra en kopp gott thé, fixa lite mysigt med tända ljus och bänka dig framför Australia (med Hugh Jackman och Nicole Kidman) klockan nio och ha en riktigt skön TV-kväll med dig själv ♥



Massa kramar (och var snäll mot sig själv, det är du värd)!!!

2012-01-08 @ 20:45:43 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Carolines hemligheter sa:

Nej, se Blades of Glory istället på femman!!! Den är underbar :-)



KRAM

2012-01-08 @ 21:02:59 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Anonym sa:

Jag har mer tappat matlust och inget sug. Kram

2012-01-09 @ 14:17:36 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0