Solig tisdag!


Vita pärlhyasinter....

Dessa pärlhyasinter står på rumsbordet och idag har solen lyst för fullt in i mitt vardagsrum.
Har ikväll tagit ett jättejobbigt beslut men så här måste det bli :(
Kan bara säga att det tar hårt på min redan sargade kropp och nu tänker jag krypa ner under täcket och försöka sova. Huvudet kändes bättre ett tag men efter detta beslut med mycket tårar har jag riktigt ont igen :(

Kram och sov gott
Anonym sa:

Jag lider med dig kram Eva

Men vad härligt med solsken och blommorna ger hopp om vår och att det bara dröjer några månader till varma solstrålar mot vår kind.

2012-01-25 @ 17:08:39 |
Pia sa:

Vännen:

Du finns i mina tankar varje dag.

Kämpa på< det kommer att bli bättre.

Alla kramar till dig

2012-01-25 @ 17:19:59 |
Susanne sa:

PIA:

Kanske kommer förbi en dag.

Jag glömde att säga att jag har SKYPE

Kramen

2012-01-25 @ 18:15:53 | http://gronanyanser.blogg.se/
Pia sa:

Susanne kom när du vill:

Kramen

2012-01-26 @ 05:01:05 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0