På plats!


Vitt, vitt, vitt....

Nu har jag och hundarna sovit här en natt, tyvärr var gårdagen sååå jobbig att jag grät hysteriskt hela kvällen och kanske det är därför jag haft en så fruktansvärd huvudvärk idag :(
Har inte kunnat röra huvudet och mått så illa till och från, har legat i soffan med huvudet på kudden och knappt rört mig ;)
Lyckades få lite nackmassage av maken när han var här och hjälpte mig med tv:n och att tillfälligt få igång datorn, ja han är snäll och hjälper mig trots allt :)
Hoppas nu att det går över tills i morgon för nu har man INTE råd att vara sjukskriven för herregud vad allt kostar, bredband och tv kanaler ruiner mig :(
Standartkanalerna som ingår är ettan, tvåan och fyran och det ska man betala tvlicens för!!! Nu fick jag ett prova på paket med alla kanaler men det behöver jag nog inte i fortsättningen då jag inte kollar så mycket på tv.
Bredband är ett måste men nu är jag uppkopplad på mobilen och det fungerar ju också bra, i alla fall än så länge kanske man ska säga ;)

Hoppas ni haft en bra helg och många kramar från mig ♥

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0