Mitt lilla hjärta!


Happy....

Lilla Happy har idag flyttat tillbaka till uppfödaren, det är med sorg jag lämnar bort henne men det fungerar inte med en valp just nu när jag mår så dåligt, även denna lilla hund mår dåligt av denna flytt och att jag gråter hela tiden :(
Kändes trots allt som att hon kommer att trivas där med alla hundar och kärleksfulla människor ♥
Hoppas lilla Lycka kommer att må bra här hos mig utan sin lilla kompis, än så länge verkar hon lugn och ligger här och myser hos mig :)

Sonen åkte med mig till Malmö och sedan var vi ute och åt mat för att sedan göra några ärenden på Väla, tack för en mysig dag min kära son

Väl hemma igen börjar paniken, herregud det kan inte hålla på så här :(
Kramen
Anonym sa:

Vad jag tänker på dig.Nu kan du kanske känna ro att voven mår bra,var en bra uppfödare som förståd situationen. Sov gott Eva

2012-01-29 @ 23:17:20 |
cecce sa:

Förstår att det måste vara riktigt tungt att behöva lämna tillbaka henne. Men det bevisar att du är en sann djurvän. Är säker på att hon har det bra i sitt gamla hem.

Synd att vi inte kunde ses idag, men jag förstår dig...Vet precis hur det känns när orken tryter. Och det kommer säkert fler tillfällen. Planerar åka till mina föräldrar nästa söndag och rota bland och sortera mina saker som står kvar där sen separation och flytt.

Om du orkar och vill så kanske då:..



Ta hand om dig. Tänker på dig...



Kramar

2012-01-30 @ 06:15:55 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Anonym sa:

Att tårar kommer hela tiden tror jag dels att du är jättelesen men också att du är trött,totalt urlakad. När du jobbat försök att ni får er promenad och mat och ta sen vila,somnar du så somnar du.Du behöver hämta dig,Har du svårt med att varva ner ,det finns avslappnings band på bibloteket att låna även att lyssna på talböcker är ett tips från mig. Du är så mån om andra ,men nu måste du måna om dig själv och din lilla vove känner dig och kommer vara ett mycket kärleksfullt sällskap för dig.Kram Eva

2012-01-30 @ 13:09:48 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0