Liten och ensam!


Söta....

Ännu en dag som jag tagit mig igenom och kvällarna är liksom värst.
Ikväll har han varit här och pappren är påskrivna....nu är det slut på riktigt och givetvis blev det ännu mer gråtande efter det.
Huvudvärken är olidlig och det är tur att dessa Voltaren dämpar smärtan så att jag klarar av att jobba.

Utanför fönstren regnar det för fullt och om en stund ska jag ut med hundarna och sedan ska jag försöka sova något tidigare än de senaste dagarna, känner mig rätt trött och sliten. Känns som jag åldrats tio år bara på denna vecka, ögonen är svullna och jag känner mig inte alls så vacker ;)
Det bästa av allt är att jag går ner i vikt :)

Kraaam
Anonym sa:

Kramis

2012-01-19 @ 22:05:13 |
Therese sa:

Skickar en stor kram..

Pia sa:

Alla kramar till dig...

2012-01-20 @ 17:17:31 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0