Köttfärsröra med sallad


Dagens lunch....

I detta stormiga Skåne åker jag nu fram och tillbaka mellan lägenheterna, jag vill liksom dra ut på det då jag inte vill lämna mitt nuvarande hem. Paniken kommer så fort jag tänker på det och då kan jag knappt andas, tyvärr är jag snart där då jag flyttat det mesta!!!
Ikväll åker jag till IKEA och köper mig en säng, en säng där jag ska ligga ensam. Ni ser jag hittar bara det negativa och kan inte gå framåt. Faaan nu rinner tårarna igen, varför ska det vara så svårt :(

Fick i alla fall lite sug efter mat idag, har inte ätit så mycket på över en vecka men idag slängde jag ihop lite köttfärsröra och gjorde en sallad med fetaost och avocado.

Skulle egenligen bort och fortsätta plocka upp i lägenheten men energin tog slut och jag funderar på att sova en stund istället.

Kram på er

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0