Fredagslyx!


Nya Hembakat...

Nya numret av tidningen Hembakat och en bukett vita dubbla tulpaner fick följa med hem från affären idag, jag ska inte handla något onödigt jag vet!!!
Har kollat mina räkningar och herregud vad det springer iväg när man är ensam, jag har en alldeles för dyr lägenhet kan jag säga. Får nog kolla några andra alternativ men jag är kräsen och vill ha något fräscht och denna jag har är superfin men priset 8000 kronor känns inte så bra, inte ska man behöva oroa sig för att pengarna ska räcka till också :(
Det känns som jag är ständigt orolig för allt just nu men det kanske inte är konstigt!!
Vilken omställning det blev och det känns helt sjukt, kändes som man äntligen fått lite mer pengar att röra sig med när barnen flyttat ut men nu är det omvänt igen :(
Köpte även en trisslott i affären och hoppades att det var min tur denna gång men det blev inte en krona :(

Ha nu en mysig kväll alla fina därute
Kramen
S på Elvan sa:

Kul att det känns lite bättre, allt kommer att bli bra så småningom. Varför inte följa rådet och åka till Norrköping och känna efter om det känns bra. Lycka till med sökta jobb.

2012-01-27 @ 19:21:09 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0