Fredagen den trettonde!


Vacker....

Idag är det fredagen den trettonde och vad kan hända då ;) Ja inte något farligt och hemskt får vi hoppas, själv ska jag bort till min lägenhet och plocka. Igår fick jag dit min nya fina säng och soffan som jag tog från vårt gemensamma hem. Inte mycket jag kan göra själv då allt är inslängt efter en stressig torsdagskväll där tiden inte riktigt räckte till med allt vi skulle göra. Måste säga att maken är riktigt snäll och hjälper mig men han vill väl bli av med mig fort haha.

Vill idag ge alla denna underbara rosa ros och tack för alla positiva och peppande ord ni ger mig, ni har blivit så många som besöker mig och allt fler skriver kommentarer, jättekul ♥

Önskar er en fin fredag
Kramisar
Anonym sa:

Tack själv för dina fina bilder och det du delar med dig på bloggen en verklighet som angår tyvärr många idag,just nu är jag själv i samma situation som dig men har mycket kvar innan jag kommit så långt som dig. Det är ju jättebra att man kan hjälpas åt,så du kommer i viss ordnig och får saker att funka.Så du får samla energi,kraft och komma i gång på ditt jobb igen.Vi får hoppas på en solig helg kram Eva

2012-01-13 @ 13:01:33 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0