Spegel spegel


På väggen...

Nej det blev ingen väggspegel utan en som står på golvet, ett riktigt fynd från Ö&B och jag är riktigt nöjd.
Det är så mycket som måste införskaffas vid en skilsmässa, även att jag fick med mig det mesta som jag ville ha så saknar jag en del och en spegel fanns på önskelistan :)

Har varit i Helsingborg efter jobb idag då jag har min korta onsdag, ett möte som ska få mig att må bättre och tänka positivt. Jag måste säga att det har verkligen gått framåt och jag hoppas att det håller sig och blir ännu bättre.

I morgon är det redan torsdag och kanske att jag har lite trevligt att se fram emot i helgen, hoppas hoppas ♥

Kramisar
Marie sa:

En sen "Alla hjärtansdagskram" till dig från mig!

Det ser så fint och hemtrevligt ut hos dig.



Skönt att det går bra på mötena <3 också, det finns mycket att prata om förstår jag.



Så låt oss hoppas, hoppas att du får trevligt i helgen...kram

2012-02-15 @ 17:53:13 | http://sjovreten.blogg.se/
Ewa sa:

HURRA!!!!!!

2012-02-15 @ 17:56:39 |
Pia sa:

Vännen:

skönt att höra att du mår bättre, allt måste ju få ta sin tid.

Kan vi kanske ses snart?

Jag kommer gärna till dig.

Kramar

2012-02-15 @ 19:15:52 |
Ewa sa:

HURRA!

2012-02-15 @ 20:35:43 |
Åsa sa:

Härligt! Va glad jag blir att du mår bättre! Kram kram!

2012-02-15 @ 20:47:09 |
Annas inspiration sa:

Hej fina Susanne!



Så himla snyggt du fått det i lägenheten,

hoppas du snart ska trivas riktigt bra. Förstår att det känns tomt men du är på väg mot ljusare tider, det är jag säker på :)



Många goa kramar

p.s vet inte vad som hänt med bloggen :(

2012-02-15 @ 21:01:52 | http://annasinspiration.blogg.se/
Susanne sa:

PIA: Ja vi måste ses och du får gärna komma till mig och jag kan även komma till dig. Vi kan väl höras och bestämma en dag, skulle vara jättekul :)



Kramisar

2012-02-15 @ 21:48:17 | http://gronanyanser.blogg.se/
Anonym sa:

Underbart att det går framåt!

2012-02-15 @ 22:57:15 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0