Muffinsbak!


Nonstop....

Sitter nersjunken i soffan och tittar på "Halv åtta hos mig" och läser bloggar i reklamen.
Är så glad att jag har denna blogg annars hade jag känt mig ännu mera ensam, ensamheten gör mig tokig och jag kan på något sätt inte acceptera den.

Passade på att baka några muffins med nonstop då det väntas fikagäster men jag kom just på att jag inte har någon kaffebryggare, ja det är fortfarande saker som saknas här hemma och pengarna fortsätter att rulla :(

Ute regnar det och blåser rejält men tydligen är våren på väg hit i början på mars och det ser jag fram emot :)
Hoppas ni har en bra kväll
.Kramen
G 11A sa:

Tjena Bruden.

Fan va du e duktig. Vilka läckra bakverk och goa recept "mums". Ditt nya hem blir läckert, du e en brud med stil (gå med i e-darling)jag kommer halvåtta till dig, humm .... de går ju inte,kom jag på.

Dina "mat" bilder e jätte bra. Fint ljus,närhet till motivet,bra komponerat. Det syns på bilderna att du gillar att baka,läckert. Tro på dig själv å kör på.

2012-02-22 @ 23:44:48 |
cecce sa:

Är muffinsen till mig:-)?

Kikar gärna in en liten stund i morgon eftermiddag. När slutar du??

Hör av dig när du kommer hem. Skriver mitt nummer i e-postfältet!



Kramar

2012-02-23 @ 00:39:31 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0