Lördagskväll!


Vita pärlhyasinter...

Jag planterade några pärlhyasinter i min Marimekko skål och visst blev det fint ♥

Idag har varit värsta slappardagen och jag kanske behövde det men nu när mörkret faller på börjar tankarna och ensamheten göra sig påmind igen :(
Varför, varför blev det så här!!! Jag vill inte vara här ensam och ska jag flytta till mindre och billigare lägenhet eller ska jag rentav flytta hem igen?? Ja så går tankarna en lördagskväll i februari.

Hoppas ni har en mysig kväll
Kram
Ewa sa:

Vinskalle - ett friskhetstecken må jag säga. Jag tycker mig märka en längtan "hem" som fanns tidigare oxå. Skulle det inte kännas bättre att bo där du kommer ifrån med alla gamla vänner runt omkring dig? Du kommer att fixa detta, tro mig.

Kram

2012-02-25 @ 18:40:19 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0