Lägenheten


Här bor jag...

Jag har fått önskemål om bilder från min lägenhet och då framförallt från min mamma ;)
Passade på denna morgon när lägenheten var nystädad för annars har jag lite mer saker framme, haha.
Jag börjar verkligen att trivas men det är lite stressande att hyran är hög, har satt upp mig på en 2:a i huset för jag kanske inte behöver rum nummer tre och så kommer jag ner några tusenlappar i hyra.



Badrum...

Mitt badrum är stort och rymligt och visst är det guld värt med tvättmaskin och torktumlare i lägenheten så att man slipper vänta på tvättider.
Ja ni ser att jag är bortskämt men man kan inte både ha och äta kakan eller vad säger ni ;)

Kram
Anonym sa:

Såå fint du har det,håller med om att en trea är lite för stor,skulle det va jag som skulle bo där en tvåa vore nog.Blir inte så jobbigt med hyra o städ.Ha en bra dag. Kram.

2012-02-18 @ 11:45:51 |
Milla sa:

Så fint och fräscht!

2012-02-18 @ 12:00:14 | http://memillakilla.blogspot.com
Sussie sa:

Jättefint!!!!!

2012-02-18 @ 13:07:22 |
Hilja sa:

Tack för att jag fick se din fina lägenhet, Kommer gjärna ner och tittar mera. Kram

2012-02-18 @ 14:33:55 |
Gunilla sa:

Jättefint! Ser fram emot att få komma och hälsa på. Kram

2012-02-18 @ 17:24:40 |
Anonym sa:

Fina du, jättefint,mattan passade verkligen in och blev pricken över i vid soffan och tavlan med fjäril ,ja bloggar smittar verkligen.Lägenheten ser helt nygjord ut så modern.Hur många kwm är den på? Jag kan tänka mig att en stor lägenheter blir dyrt. Hoppas du får en två och de är lika bra planerade och med tvättmsk. Har du undersökt om man kan söka bostadsbidrag? Det blir ju jobbigt i längden om boendekostnaden sluckar största delen av inkomsten. Vad gott brödet du bakat ser ut ,det skall jag prova en dag, med mumsig soppa till.Ha en skön kväll kramisar från Eva mitt i styktvätten.

2012-02-18 @ 18:45:51 |
Susanne sa:

Eva: Lägenheten är på 73kvm och den är helt nybyggd, jag är den första som bor här. Tvåorna i huset samma standard men tyvärr gick de först. Har kollat in andra billigare lägenheter men då är standarden botten. Har svårt med plastmattor och oranga luckor och kakel ;) Man får inte bostadsbidrag när man har stora barn och är så gammal som mig, 29 år och barn är visst de nya reglerna. Jag vet ju inte ännu om det kommer att bli så svårt för mig, just nu i början av en skilsmässa är det lite extra utgifter, bara att adressändra kostar 450 kronor!!

Ja brödet var gott men allt nybakat är väl fantastiskt gott.

Hoppas du har en bra kväll.



Kramen

2012-02-18 @ 19:08:18 | http://gronanyanser.blogg.se/
Susanne sa:

Gunilla: Hoppas att du kan komma ner till mig snart, står inte ut med denna ensamhet.



Kram fina

2012-02-18 @ 19:10:01 | http://gronanyanser.blogg.se/
Anna S sa:

Vad snyggt du har det!!

Synd då att hyran är så dyr. Hoppas det löser sig!

Kram

2012-02-24 @ 22:35:31 | http://Http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0